استانداردها و مواد مرجع گواهی شده

استاندارد و مواد مرجع به موادی گفته می شود که با روش های معتبری مقادیر و عدم قطعیت یک یا چند خاصیت آنها در گواهی که با ماده ارائه می گردد دقیق ارزیابی و مشخص شده است.

بطور کلی استانداردها و مواد مرجع تایید شده CRM عمدتا جهت کالیبراسیون دستگاه های آنالیزی و ارزیابی روش ها استفاده می شوند .

واژه ماده مرجع استاندارد (Standard Reference Material) یا SRM مترادف مواد مرجع تایید شده یا CRM می باشد.

کالیبراسیون عبارت است از مقایسه یک وسیله اندازه گیری با یک مرجع استاندارد که در رده بالاتری قرار دارد. هدف از کالیبراسیون تعیین خطای وسیله اندازه گیری تحت آزمون نسبت به استاندارد مرجع می باشد.

کمپانی کم لب بلژیک از محدود تولیدکنندگان استانداردهای مرجع با گسترده تولیدات متنوع و قابلیت رهگیری به موسسهNIST  می باشد.

استانداردهای آلی، استانداردهای معدنی، استانداردهای نفتی، استانداردهای غذایی، استانداردهای سوخت های تجدید پذیر

مشخصات مندرج در برگه آنالیز استانداردهای مرجع  شرکت کم لب:

قابلیت رهگیری مستقیم به NIST، عدم قطعیت با تبیین ضریب پوشش، غلظت اسمی آنالیت، غلظت گواهی شده w/w، شرح دستگاه و متد اندازه گیری مقادیر، اطلاعات سطوح ناخالصی حدود 70 عنصر برای حالت HIQU، اعلام دانسیته و روش اندازه گیری آن، درج اعتبارنامه سیستم های مدیریت کیفیت، مشخص کردن ترکیب ماتریکس، تاریخ عرضه و انقضای محصول.

به طور کلی محلولهای استاندارد مرجع تولیدی شرکت کم لب بلژیک جهت کالیبراسیون دستگاهای  IC,ICP,AAS,GC,HPLC

و سایر دستگاه های آنالیز مواددرآزمایشگاه های کنترل کیفیت و تحقیقاتی تولید و عرضه میگردد.

دستگاه های آنالیز مواددرآزمایشگاه های کنترل کیفیت و تحقیقاتی تولید و عرضه میگردد.

شرکت کم لب با توجه به داشتن ایزو17025 و ایزو 17034 در تولید استانداردها مرجع ، این امکان را برای مشتریان خود فراهم نموده تا محلول های استاندارد مورد نیاز مشتریان را براساس نیاز و مشخصات مورد نظر آنها تولید و عرضه نماید.

برای این منظور پس از پر کردن فرم های مربوطه وارسال به شرکت ، درخواست موردنظر امکان سنجی شده و پیشنهاد فنی و مالی مربوطه ارسال میگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *