کم لب CHEMLAB بلژیک در ایران

شرکت کم لب در سال 1993 میلادی فعالیت خود را در حوزه مواد شیمیایی آزمایشگاهی و استانداردهای مرجع تایید صلاحیت شده که  به صورت خلاصه (CRM) گفته می شود را آغاز نموده است.

فعالیت اصلی شرکت تولید مواد شیمیایی جهت مصارف عمومی آزمایشگاهی، مواد شیمیایی با گریدهای دارویی و غذایی جهت تست و کنترل کیفیت داروها و مواد غذایی تولید شده، مواد شیمیایی جهت تجزیه و آنالیز مواد، محلول ها و مواد شیمیایی جهت دستگاه های آنالیزی از قبیل (HPLC،GC  ،ICP ،AA ،KARL FISHER) ، معرف های آزمایشگاهی و انواع تیترازول ها می باشد.

شرکت بلژیکی کم لب در کنار تولید مواد شیمیایی آزمایشگاهی اقدام به تولید استانداردهای مرجع تایید صلاحیت شده که با نام Certified Reference Materials یا به اختصار CRM معروف می باشد نموده است.

کلیه محصولات ارائه شده توسط کم لب دارای گواهی آنالیز طبق استانداردهای ISO 17025 و ISO 17034 و قابلیت رهگیری به موسسه جهانی استاندارد NISTمی باشند.

شرکت کم لب همواره توانسته است در کنار شرکتهایی نظیر  Merck، Sigma-Aldrich، Perkin Elmer، Aqua standards، Paragon و  Hachسهم بزرگی از بازارهای جهانی مواد شیمیایی و استانداردهای آلی، معدنی، نفتی، غذایی و سوخت های زیستی را به خود اختصاص دهد.

شرکت کم لب با تکیه بر پشتوانه فنی کارشناسان خود اقدام به تولید و عرضه محلولهای استاندارد طبق درخواست مشتری با مشخصات و پارامترهای که مورد نظر مشتری نموده است.

شرکت کیمیا زیست آزما در راستای ارائه برترین محصولات و خدمات آزمایشگاهی اروپایی توانسته نمایندگی این شرکت معتبر را دریافت نموده و به ارائه خدماتی تحت لیسانس این شرکت بپردازد.

برای دریافت کاتالوگ مواد شیمیایی و گواهی های این شرکت در صورت نیاز به راهنمایی می توانید از همکاران ما در شرکت کیمیا زیست آزما راهنمایی بگیرید.

همکاران ما هر روز هفته در خدمت مشتریان عزیز سازمانی و خصوصی هستند تا هرگونه راهنمایی خرید مورد نیاز را ارئه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *