درباره کیمیا زیست آزما

باتوجه به روند رو به رشد صنعت و نیاز روز افزون صنایع به تولید محصولات با کیفیت و رقابتی و همچنین نیاز صنایع به تجهیز آزمایشگاه های کنترل کیفیت (QC) و تحقیقاتی (R&D) خود با استانداردهای معتبر جهانی، با هدف کنترل کیفیت مواد اولیه مورد مصرف و محصول نهایی تولید شده، نیاز به مواد شیمیایی آزمایشگاهی و تجهیزات با کیفیت و استاندارد هر روز بیشتر از پیش نمایان می گردد.

شرکت کیمیا زیست آزما، با بهره گیری از توان متخصصین خود و همچنین دو دهه تجربه در زمینه واردات و پخش محصولات شیمیایی مورد نیاز آزمایشگاه های صنعتی و تحقیقاتی، یکی از معتبرترین شرکت های فعال در این حوزه میباشد.

این شرکت با شناخت نوع و میزان مصرف آزمایشگاه ها و صنایع و مراکز تحقیقاتی با هدف تأمین هرچه سریعتر نیازهای این بخش، اقدام به اخذ نمایندگی کمپانی های مطرح اروپایی و واردات و انبار مواد شیمیایی، فیلترها و کاغذهای صافی و… نموده است.

لیست نمایندگی ها و طبقه بندی محصولات وارداتی اروپایی:

نماینده انحصاری کمپانی Serva کشور آلمان در زمینه تولید و توزیع مواد بیوشیمیایی متنوع و با تمرکز بر روی تولید طیف وسیعی از محصولات در زمینه الکتروفورز.

نماینده انحصاری شرکت PENTA کشور چک در زمینه تولید و توزیع مواد شیمیایی خالص در گرید دارویی و همچنین طیف وسیعی از مواد شیمیایی آلی و معدنی.

نماینده انحصاری شرکت کم لب بلژیک در زمینه تولید مواد شیمیایی آزمایشگاهی و استانداردهای مرجع گواهی شده (SRM ,CRM).

نماینده انحصاری شرکت فیلتراتک فرانسه در زمینه تولید فیلترها و کاغذ صافی های آزمایشگاهی و صنعتی.

نماینده فروش شرکت D&N آلمان در زمینه تولید اقلام لاستیکی مورد مصرف در آزمایشگاه های صنعتی و تحقیقاتی.

کلیه این کالاها استانداردها و گواهینامه های لازم را از برترین سازمان های استاندارد اروپایی دریافت نموده اند و بیش از بسیاری از کالاها مورد اطمینان می باشند.

چنانچه به هردلیلی موفق به یافتن محصول مورد نظر خود نشدید میتوانید با پرکردن فرم درخواست محصول، مشخصات محصول مورد نیاز خود را برای ما ارسال بفرمایید.

کارشناسان کیمیازیست آزما، پس بررسی فنی درخواست، محصول مورد نظر را در سریع ترین زمان ممکن و با مناسبترین قیمت در اختیار شما قرار میدهند.

صنایع مرتبط

صنایع نفت و گاز و پتروشیمی
صنایع داروسازی
صنایع و معادن
آزمایشگاه های تایید صلاحیت شده وزارت بهداشت
دانشگاه ها و مؤسسات تحقیقاتی و پژوهشی
مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی
صنایع آرایشی بهداشتی و شوینده ها
صنایع غذایی و …

ما به بهترین ها برای شما می اندیشیم!



تاریخچه کیمیا زیست آزما


شرکت کیمیا زیست آزما با سابقه 15 سال فعالیت مسیری طولانی را برای ارائه خدمات به شما مشتریان محترم طی نموده است.